Retourneren & Klachten

Retourneren

Het kan zijn dat je na het plaatsen van je bestelling toch af wilt zien van de aankoop. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten (buitenland) gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel (123CBD) zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info @ 123CBD.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Product ruilen of retourneren?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor onderstaande stappen volgen.

 

Hieronder vind je onze retourregels:

  • Voeg een briefje toe aan je bestelling met daarop je naam en ordernummer en bankgegevens (naam + rekeningnummer).
  • Producten die geopend of gebruikt zijn kunnen niet geretourneerd worden aangezien onze producten tot de bederfelijke waren behoren.
  • Indien mogelijk ontvangen wij de geretourneerde producten graag in hun originele verpakking (in verband met het breken van flesjes in de post). Terugsturen in een eigen bubbeltjesenvelop is ook toegestaan.
  • Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening
  • Nadat we je retour hebben ontvangen en aan de eisen is voldaan, storten we binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op je rekening.

Je kunt ook gebruik maken van het modelformulier voor retourneren onderaan de pagina van onze algemene voorwaarden. Dit formulier kun je ook hier downloaden.

Versnel het retourproces door na het doorlopen van bovenstaande stappen ook nog een e-mail te sturen naar info @ 123CBD.nl met de melding dat je een bestelling hebt geretourneerd.

Stuur uw retour naar:

123CBD
Mast 39
Postbus 147
3890 AC Zeewolde

 

Klachten

Ben je niet tevreden of heb je een klacht over de dienstverlening van 123CBD.nl, dan vragen wij je vriendelijk om je klacht via e-mail naar ons door te sturen. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij van 123CBD.nl zullen de klacht bekijken en proberen je zo goed mogelijk te helpen en het probleem op te lossen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info @ 123cbd.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze gegevens:

123CBD
Giek 17
Postbus 147
3891 KA Zeewolde

E-mail: info @ 123CBD.nl
Telefoon: 0683087984

Als we je klacht hebben ontvangen sturen we je een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Als we meer tijd nodig zouden hebben, dan laten we je dit uiteraard direct weten.

Als je verder nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op.